سایت بنیاد علمی علوم انسانی
سایت بنیاد علمی علوم انسانی

سایت بنیاد علمی علوم انسانی

رمزهای موفقیت و قبولی در آزمون وکالت-کتب و منابع اصلی و معتبر آزمون وکالت

مطالعه این مقاله برای هر فرد حقوقی لازم است


رمزهای موفقیت و قبولی در آزمون وکالت-کتب و منابع اصلی و معتبر آزمون وکالت

مطالعه این مقاله برای هر فرد حقوقی لازم است

اصول کلی مطالعات صحیح را فرا بگیرید:

اولین گام در موفقیت در رشته حقوق فراگیری شیوه های صحیح مطالعه است. برای این کار می توانید به کتب و مقالاتی که در این زمینه منتشر شده است مراجعه کنید و دستورات آن را اجرا کنید. کتب حقوقی موسسه قانون یار تالیف دکتر بهنام اسدی و مقالات این استاد حقوق بسیار مهم و پرمغز هستند و حقوقدانی که کتب و مقالات دکتر بهنام اسدی را مطالعه کند آینده مطالعاتی و شغلی خویش و جایگاه علمی بالای خود را در آینده تضمین می کند. اکثر وکلا و قضات در آزمون هایی که قبول شده اند در کنار کتب مرجع و اصلی دکتر کاتوزیان و دکتر گلدوزیان کتب آزمونی دکتر بهنام اسدی را منبع مطالعه خویش قرار داده اند. رمز موفقیت شما انتخاب کتب و منابع معتبر و اصلی است.  مشاوران مرکز مشاوره قانون یار بدلیل آشنایی بیشتر با فضای محل تحصیلتان و شرایط شما بهترین گزینه برای حل این مشکل شما هستند

تمامی واحدهای درسی از اهمیت یکسانی برخوردارند:

یکی از آفاتی که گریبان گر اکثر دانش جویان رشته حقوق می شود علاقه و تمرکز افراطی بر روی یکی از گرایش های این رشته می باشد. بصورتی که پس از ایجاد علاقه و تمایل دانشجو برای ادامه  تحصیل در گرایش مور علاقه خود تمامی تمرکز خود را صرف مطالعه دروس گرایش مورد نظر خود می کند و از کنار سایر دروس به آسانی عبور می کند. اما از آنجایی که در آزمون ها و مصاحبه های تخصصی معمولا از تمامی دروس پرسش می شود. توصیه می شود با توزیع مناسب زمان برای مطالعه تمامی دروس از تراکم منا بع مطالعه نشده در ایام آزمون ها و مصاحبه های تخصصی جلوگیری کنید. اگر در این راستا سردر گم هستید حتما با مشاوران قانون یار تماس بگیرید

کتب مرجع را مطالعه کنید:

این کتب از آنجا که توسط اندیشمندان و علمای مطرح و تاثیرگذار رشته حقوق نوشته شده اند. می توانند در جهان بینی و نوع نگاه دانشجویان به مسائل حقوقی تاثیر شگرفی بگذارند. تعداد این کتب در رشته حقوق بسیار معدود است و شما می توانید با حوصله و صرف زمان در طول دوره تحصیل آنها را مطالعه کنید. اساتید دانشگاه مرجع مناسبی جهت معرفی کتب مرجع می باشند. همانطور که اشاره شد کتب دکتر بهنام اسدی از جمله کتب فوق العاده و برجسته در رشته حقوق است و در جتمعه علمی حقوقی کشور حرف اول را میزند.

سیر مطالعاتی داشته باشید:

در طول دوران تحصیل سعی کنید از یک سیر مطالعاتی منظم و قوی پیروی کنید. مطالعه مبتنی بر سیر مطالعاتی علاوه بر نظم بخشیدن و هدفمند کردن مطالعه شما از سردرگمی و تورم منابع مطالعاتی نجات می دهد. موسسات مختلف حقوقی نسبت به تنظیم سیر مطالعاتی حقوقی در گرایش های مختلف اقدام کرده اند که با اندک جستجویی می توان به آنها دست پیدا کرد.

مطالعه مقالات علمی: – پژوهشی را در برنامه هفتگی خود قرار دهید

مقالات علمی  پژوهشی در مقایسه با کتاب ویژگی هایی دارند که مطالعه آن را برای دانشجویان حقوق لازم می کند. در مقالات علمی پژوهشی معمولا جدیدترین دستاوردهای دنیای حقوق و هم چنین نظریات اساتید مطرح می شود. هم چنین می توانید با خواندن این مقالات با صرف کمترین زمان ممکن با مفاهیم اصلی حقوق آشنا شوید. مقالات علمی  پژوهشی در فرآیند انتشار توسط اساتید مطرح حقوق بررسی و داوری می شود و همین نکته بر غنای این مقالات می افزاید. سایت ها زیر مرجع مناسبی برای دستیابی به مقالات مطالعات تخصصی خود را افزایش دهید.

 

مطالعات میان رشته ای داشته باشید:

پیوستگی مفهومی میان رشته های علوم انسانی یکی از ویژگی های مهم این شاخه از علوم است و رشته حقوق نیز از این قاعده مستثنی نیست. برخی از مفاهیم حقوقی ریشه در سایر رشته های علوم انسانی دارند و برای درک کامل آن مفهوم ناچار باید آشنایی اجمالی با سایر رشته های مرتبط با حقوق داشته باشیم. جامعه شناسی، روان شناسی و علوم سیاسی از مهم ترین رشته های علوم انسانی می باشند که برای درک مفاهیم مطرح شده در جرم شناسی، حقوق خانواده و حقوق اساسی ناچار به مراجعه به آن رشته ها هستیم

مطالعات غیر درسی داشته باشید:

مطالعه ادبیات، تاریخ، هنر و سایر مباحث غیر درسی یکی از شاخصه های افراد موفق در رشته حقوق می باشد. مطالعه اینگونه منابع در درک بیشتر مباحث حقوقی نیز به شما کمک می کند.

قانون خوان خوبی باشید:

خوانش صحیح و درک درست از قانون به عنوان مهم ترین منبع درسی شما از اهمیت بسیاری برخوردار است. اگرچه این مطلب در وادی امر مسئله ای پیش پا افتاده به نظر می رسد. اما دارای نکات بسیار پیچیده ای می باشد که آموختن آنها به راحتی میسر نیست. اخیرا مجموعه حقوق خوان در این زمینه گام های موفقی برداشته است که بهره گیری از آنها توصیه می شود. از جمله موسساتی که در این راستا محصولات قانون خوانی و نکته خوانی و تدریس به صورت صوتی ارائه می دهد موسسه قانون یار می باشد. جهت تهیه تمامی دی وی دی های مذکور به صورت رایگان با موسسه قانون یار تماس بگیرید 02166979519 و 02166979526 موسسه قانون یار برخلاف دیگر موسسات و افراد که بیشتر به فکر منافع شخصی خود هستند، در اقدامی بی سابقه تمام محصولات آموزشی و دی وی دی های صوتی را به صورت رایگان و بدون قفل نرم افزاری در اختبار جامعه حقوق قرار داده است و همین امر باعث پیشتازی خدمات موسسه قانون یار در سطح کشور شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه قانون یار تماس بگیرید...

با اساتید مطرح رشته حقوق ارتباط داشته باشید:

اگر به هر دلیل امکان تحصیل در دانشگاه های مطرح کشور را ندارید. با برقراری ارتباط با اساتید بزرگ حقوق کشور سعی کنید از تجربیات و توصیه های ایشان بهره برید. برخی از اساتید در شبکه های مجازی حضور فعالی دارند. افزون بر این شما با مراجعه به پروفایل اساتید در سایت دانشگاه مورد نظر می توانید به راه های ارتباطی با ایشان دست پیدا کنید.

مباحثه کنید:

یکی از مهم ترین نقاط ضعف نظام آموزشی دانشگاهی نبود ساعت مشخصی برای مباحثه دانشجویان با یکدیگر است. از ویژگی ها و ثمرات مهم مباحثه ثبیت مباحث مطرح شده توسط استاد در ذهن دانشجو، افزایش قدرت تحلیل دانشجو و آشنایی با نظریات جدید و از همه مهم تر نظام مند شدن برنامه مطالعاتی است. برای انجام این کار کافی است بعد از پیدا کردن یک هم مباحثه ای(هم کلاسی) ثابت، ساعت مشخصی را در مکانی مناسب به این کار اختصاص دهید.

ایده های خود را یادداشت کنید:

اگر در طول مطالعه کتب و مقالات و یا سر کلاس درس پرسش و یا ایده ایی در ذهن تان شکل گرفت آن را در دفترچه ای که به همین منظور اختصاص داده اید یادداشت کنید. اگرچه ممکن است بسیاری از این ایده ها در ابتدای امر مسائلی پیش پا افتاده به نظر برسند اما در با صرف زمان و پرورش دادن آنها می توانید از آن ها به عنوان موضوعات پژوهشی استفاده کنید:

فنون مذاکره و فن بیان را بیاموزید:

یکی از نیازهای مهم دانشجویان حقوق دانستن فنون مذاکره و فن بیان است. در صورتی که در حد اعلای دانش حقوقی نیز باشید بدون دانستن این فنون بازدهی کارتان بسیار کاهش خواهد یافت. از آنجایی که تمام مشاغل حقوقی مبتنی بر مذاکره و بیان و استدلال است. حقوقدانی که بر این فنون مسلط نباشد مانند سربازی است که قدرت استفاده از اسلحه اش را ندارد

فضای دادگاه و دفاتر وکالت را تجربه کنید:

سعی کنید پس از طی کردن ترم های اولیه دوران تحصیل خود، در حین تحصیل سری هم به دفاتر وکالت و شعب دادگاه ها بزنید. اگرچه تمامی کارآموزان دوره وکالت و قضاوت حضور در چنین فضاهایی را تجربه می کنند اما حسن انجام این کار در طول دوران تحصیل شناخت علاقه و در نتیجه انتخاب صحیح تر شغل آینده شماست. شما با هماهنگی قبلی می توانید در شعب دادگاه ها و هم چنین دفاتر وکالت حضور داشته باشید.

 

برای کسب موفقیت در رشته حقوق با موسسه قانون یار تماس بگیرید

02166979519

02166979526

09100636002

با قانون یار، رتبه تک رقمی بیار

هر حقوقدانان از وقتی که وارد رشته حقوق می شود و از همان ترم اول نیازمند محصولات و کتب موسسه قانون یار است

اگر در هر مقطع تحصیلی هستید با موسسه قانون یار تماس بگیرید. راه برای موفقیت باز است

حقوق فارغ التحصیلی ندارد و یک حقوقدان همیشه اید در حال مطالعه باشد

 

چگونه آزمون وکالت قبول شویم؟ رازهای قبولی در آزمون وکالت چیست؟ قبولی تضمینی در وکالت با کتب قانون یار دکتر اسدی

طبیعی است که از میان مواد امتحانی وکالت پایه یک، دو درس اصول فقه و حقوق تجارت بیشتر فرار بوده و همیشه داوطلبان را اذیت میکند و بدیهی است که ضریب دروس حقوق مدنی و آیین دادرسی مدنی بالاتر از سایر دروس است.

مواد و ضرایب آزمون وکالت

نام درس

ضرایب

تعداد سوال

حقوق مدنی

3

20

آیین دادرسی مدنی

3

20

حقوق جزا

2

20

حقوق تجارت

2

20

آیین دادرسی کیفری

2

20

مبانی استنباط حقوق اسلامی
(اصول فقه)

1

20


جدول اصلی و کلی داوطلبان معمولی که به راحتی بتوانند رتبه خوب کسب کنند برای درس خواندن به شرح ذیل است:

نام درس

مدت کل 9 ماه

حقوق مدنی

8 ماه اصلی

آیین دادرسی مدنی

حقوق جزا

آیین دادرسی کیفری

حقوق تجارت

مبانی استنباط حقوق اسلامی

(اصول فقه)

تمامی دروس باز بر مبنای میزان اهمیت از نظر ضریب و فرار بودن

یک ماه جمع بندی


در مورد منابع و کتبی که باید برای آمادگی آزمون وکالت مطالعه شوند منابع و کتب زیر توصیه می شوند

این کتب و منابع کامل ترین و بهترین کتب موجود در بازار هستند:

.

معرفی معتبرترین و کامل ترین و بهترین منابع و کتب آزمون وکالت، قضاوت، کارشناسی ارشد و دکتری


ü      حقوق مدنی :

مهم ترین منبع دانشگاهی برای مطالعه درس مدنی کتاب های دکتر کاتوزیان می باشد که به تفکیک تمام مباحث را پوشش می دهد  اما همانطور که حتما در طول دوران تحصیل به این کتب مراجعه کرده اید ، می دانید که مطالعه مباحث حقوق مدنی از روی این منابع بسیار زمان بر است

بنابراین بهتر آن است که برای مطالعه درس حقوق مدنی از محشای قوانین استفاده شود . کتب چهار جلدی مدنی قانون یار دکتر بهنام اسدی یکی از بهترین کتاب هایی است که برای مطالعه توصیه می شود . در این کتاب مواد قانونی به ترتیب همراه با توضیحات کامل و نظریات دکتر کاتوزیان آورده شده است . اگر مباحث را فراموش کرده اید و یا پایه حقوق مدنی شما قوی نیست تاکید موکد می شود که ابتدا جزوه حقوق مدنی دکتر شهبازی را کامل مطالعه کرده و سپس منبع دیگری را در دست بگیرید.

یکی دیگر از کتاب هایی که به داوطلبان توصیه می شود ، کتاب قانون مدنی در نظم کنونی دکتر کاتوزیان می باشد . اگر شما هم از جمله کسانی هستید که با نثر حقوقی دکتر کاتوزیان مانوس شده اید و ترجیح می دهید که کتاب های ایشان را مطالعه کنید ، مطالعه این کتاب می تواند برای شما بسیار مثمر ثمر واقع شود.

?     برای جمع‌بندی مباحث نیز می‌توانید از کتاب مجموعه نکات آزمون قانون مدنی تالیف مشاور و استاد محمدرضا مرادی  منتشره از انتشارات قانون یار استفاده کنید. کتب این مجموعه نظر تمام داوطلبان و حقوقدانان را در راستای آمادگی برای آزمون های وکالت، مشاوران حقوقی، قضاوت، کارشناسی ارشد و دکتری به خود جلب خواهد نمود. در این کتاب مولف تمامی نکات مهم و آزمونی و همچنین تله های تستی، نکات آراء وحدت رویه کشور، نکات انحرافی و هرآنچه برای جمع بندی نهایی یک داوطلب آزمون حقوقی لازم باشد را گردآوری نموده است.

به غیر از کتاب های توصیفی حل تست های آزمونی نیز می تواند برای تسلط بر مباحث یاری رسان باشد. یکی از کتابهای تست حقوق مدنی که در این زمینه وجود دارد ، کتاب تست حقوق مدنی دکتر قربانی می باشد.

ü      آیین دادرسی مدنی :

از منابع اصلی درس آیین دادرسی مدنی ، کتاب های دوره بنیادین و دوره پیشرفته آیین دادرسی مدنی دکتر شمس می باشد . اگر زمان زیادی تا آزمون وکالت باقی مانده ، مطالعه کامل و دقیق کتاب های دوره بنیادین آیین دادرسی مدنی دکتر شمس که سه جلد می باشد ، می تواند در یادگیری عمیق مباحث یاری رسان باشد

یکی دیگر از منابع مختصر اما کامل درس آیین دادرسی مدنی ، کتاب دو جلدی قانون یار  آیین دادرسی مدنی دکتر بهنام اسدی  است . در این کتاب ها ، مباحث آیین دادرسی نکته به نکته و نموداری در دسترس داوطلبان قرار گرفته است.

?     برای جمع‌بندی مباحث نیز، می‌توانید از کتاب نکات مهم و آزمونی آیین دادرسی مدنی و مجموعه قوانین هم یار دانشجو  (تالیف مشاور و استاد محمدرضا مرادی ) منتشره از انتشارات قانون یار استفاده کنید. با این کتب به راحتی بالای 70 درصد را کسب میکنید. ایمان داشته باشید به غیر از این کتب مطالعه هرکتابی اضافه است.

 یکی از کتاب های تستی که برای این درس می توان معرفی کرد ، کتاب تست دکتر عمروانی می باشد . در صورتی که بتوانید به جزوات ایشان نیز دسترسی پیدا کنید ، می تواند برایتان مفید واقع شود.

 

ü      حقوق تجارت :

اولین نکته در مورد حقوق تجارت مطالعه بسیار دقیق و کامل مواد قانونی است . توصیه می شود به علت شباهت مباحث این درس به یکدیگر ، حتما خلاصه نویسی انجام شود . از منابع خوب توضیحی و تستی حقوق تجارت می توان به کتاب ساده ساز حقوق تجارت دکتر فرحناکیان اشاره کرد

کتاب مختصر حقوق تجارت دکتر توکلی نیز برای مرور و جمع بندی مباحث می تواند مثمر ثمر باشد . اگر به دنبال محشای قانون تجارت هستید ، بهتر است به کتاب قانون تجارت در نظم حقوقی کنونی دکتر دمرچیلی مراجعه کنید

از بهترین منابع در خصوص مبحث شرکت های قانون تجارت ، کتاب حقوق تجارت به روش ساده ( تاجر و شرکت های تجاری ) دکتر رضا رشیدی نسب می باشد . توصیه می شود برای تسلط بر مباحث شرکت ها حتما مطالعه این کتاب را فراموش نکنید.

?     برای جمع‌بندی مباحث نیز می‌توانید از کتاب مجموعه نکات آزمون قانون  آیین دادرسی مدنی و مجموعه قوانین هم یار دانشجو  (تالیفمشاور و استاد محمدرضا مرادی ) منتشره از انتشارات قانون یار استفاده کنید. با این کتب به راحتی بالای 80 درصد را کسب میکنید. ایمان داشته باشید به غیر از این کتب مطالعه هرکتابی اضافه است.

یکی از کتاب های تستی که برای این درس می توان معرفی کرد ، کتاب تست دکتر قربانی  می باشد . در صورتی که بتوانید به جزوات ایشان نیز دسترسی پیدا کنید ، می تواند برایتان مفید واقع شود.

 

ü      حقوق جزاء:

حقوق جزا به دو بخش کلی جزا عمومی و جزا اختصاصی تقسیم بندی می شود . از مهم ترین منابع دانشگاهی حقوق جزا عمومی و جزا اختصاصی به ترتیب می توان به کتاب های دکتر اردبیلی و دکتر میر محمد صادقی اشاره کرد

اما از آنجا که این کتاب ها بسیار مفصل نگارش شده است ، تنها در صورتی که زمان زیادی تا آزمون وکالت فرصت دارید و پایه تحصیلی شما ضعیف است توصیه می شود به این کتاب ها مراجعه کنید:

اگر دنبال شرح مختصر و کاملی از حقوق جزا هستید ، مطالعه کتاب های کمک حافظه حقوق جزای عمومی و اختصاصی دکتر شادی عظیم زاده که در سه جلد تنظیم شده ، برای شما توصیه می شود .

کتاب سوالات طبقه بندی شده حقوق جزای عمومی اسماعیل ساولانی و همچنین کتاب های تست رضا شکری می تواند به عنوان منبع سوالات تستی مورد استفاده داوطلبان قرار گیرد.

?     برای جمع‌بندی مباحث نیز می‌توانید از کتاب مجموعه نکات آزمون قانون  جزاء  (تالیف مشاور و استاد محمدرضا مرادی )  و مجموعه قوانین هم یار دانشجو منتشره از انتشارات قانون یار استفاده کنید. با این کتب به راحتی بالای 75 درصد را کسب میکنید. ایمان داشته باشید به غیر از این کتب مطالعه هرکتابی اضافه است. این کتاب فوق العاده است. مخصوصا برای داوطلبانی که وقت کافی برای مطالعه نهایی ندارند.

 

ü      آئین دادرسی کیفری :

از بهترین منابع این درس که به صورت محشا قانون آیین کیفری است ، کتاب نکته ها در آیین دادرسی کیفری دکتر خالقی می باشد . اگر به دنبال توضیحات کامل تری هستید ، می توانید کتاب فوق العاده و بی نظیر آیین دادرسی کیفری قانون یار دکتر بهنام اسدی  را مطالعه کنید

?     برای جمع‌بندی مباحث نیز می‌توانید از کتاب مجموعه نکات ازمونی قانون ایین دادرسی کیفری( تالیف مشاور و استاد محمدرضا مرادی) استفاده کنید. با این کتب به راحتی بالای 90 درصد را کسب میکنید. ایمان داشته باشید به غیر از این کتب مطالعه هرکتابی اضافه است.

به نظرم با مطالعه کتاب کیفری دکتر بهنام اسدی و کتاب مجموعه نکات کیفری مرادی می توانید بالای 90درصد پاسخ دهید. این امر و ادعا را رتبه های تک رقمی ازمون های ادوار پیشین اثبات کرده اند.

 

ü      اصول فقه :

درس اصول فقه تنها در آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری مورد سوال قرار می گیرد . با اینکه این درس در آزمون وکالت تنها ضریب یک دارد ، اما کسب درصد بالا می تواند در اخذ تراز بالاتر کمک رسان باشد . بنابراین به هیچ وجه این درس را کنار نگذاشته و حتما مطالعه آن را در برنامه خود بگنجانید . اکثر اساتید آزمون وکالت ، کتاب اصول فقه دانشگاهی دکتر شب خیز را برای مطالعه این درس توصیه می کنند

اما لازم به ذکر است ، که این کتاب توضیحات مختصری را ارائه می کند و بهتر است در کنار آن کتاب اصول فقه دو جلدی سمیرا محمدی را هم مطالعه کنید . همچنین کتاب تست اصول فقه سمیرا محمدی و شب خیز توصیه می شود.

  

 

  

قوانین خاص:

مجموعه قوانین خاص ویژه اسکودا

ü      حقوق مدنی آزمون وکالت:

1-  قانون مدنی

2- قوانین روابط موجر و مستاجر ۱۳۵۶ و ۱۳۷۶

3- قانون حمایت خانواده مصوب سال ۱۳۹۱

4- قانون مسئولیت مدنی

5- قانون امور حسبی

6- قانون پیش فروش ساختمان

7- قانون بیمه اجباری خسارت وارده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه

8- قانون حمایت از حقوق مولفان و مصنفان و هنرمندان

 

ü      آیین دادرسی مدنی آزمون وکالت:

1- قانون تشکیل دادگاه‌های عمومی و انقلاب

2-  قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور مدنی

3- قانون اجرای احکام مدنی

4- قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی

5- قانون شوراهای حل اختلاف

6- قانون تشکیلات و آیین‌دادرسی دیوان عدالت اداری

7- لایحه قانون استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب ۱۳۳۳ و قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت ۱۳۷۶

 

ü      حقوق تجارت  آزمون وکالت:

1- قانون تجارت شامل قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت ۱۳۴۷ و اصلاحات بعدی آنها

2- قانون اداره تصفیه امور ورشکستگی

3- قانون راجع به ثبت شرکت‌ها

4- قانون صدور چک یا اصلاحات بعدی

5- قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و اصلاحات بعدی آن

6-  احکام مرتبط از قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی

7- قانون تجارت الکترونیکی

8-  قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی

ü      حقوق جزاء آزمون وکالت:

1- قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۷۵-۱۳۹۲ (شامل قانون جرایم رایانه‌ای)

2- قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری

3- قانون مجازات راجع به انتقال مال غیر

4- قانون مجازات اشخاصی که برای بردن مال غیرتبانی می‌نمایند

5-  قانون صدور چک با اصلاحات بعدی

6-  قانون مبارزه با پولشویی

7- قانون جرم سیاسی

8- قانون تشدید مجازات اسیدپاشی و حمایت از بزه‌دیدگان از آن مصوب ۱۳۹۸

9-  احکام جزایی قانون ثبت اسناد و املاک مصوب ۱۳۱۰ و قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت مصوب ۱۳۴۷ و
قانون حمایت از خانواده مصوب ۱۳۹۱

ü      آیین دادرسی کبفری آزمون وکالت:

1- قانون آیین دادرسی کیفری

2- قانون تشکیل دادگاه‌های عمومی و انقلاب

3- قانون احترام به آزادی‌های مشروع و حفظ حقوق شهروندی

 

  • جهت تهیه 80 درصد از کتب و منابع مذکور با شماره های 02166979519 و 02166979526 تماس حاصل نمایید. شماره تماس ثبت و سفارش کتب حقوقی 02144441784 - 02144441764
  • به همراه کتب دکتر بهنام اسدی و کتب مجموعه نکات قانون یار تالیف استاد محمدرضا مرادی ((دی وی دی)) صوتی تدریس و نکته خوانی مطالب و نکات آزمونی به صورت رایگان هدیه داده می شود و بدین سبک آموزشی می توانید در هر مکانی از مطالعه و گوش دادن به تدریس جا نمانید.....

کلکسیونر منابع و کتب نباشید

 به جای اینکه چندین کتب بخوانید، کتب دکتر بهنام اسدی را چندین بار بخوانید

.

توصیه رتبه  های تک رقمی و قبول شدگان آزمون های وکالت و قضاوت و کارشناسی ارشد و دکتری به داوطلبان این است:

هر کتابی که تالیف دکتر بهنام اسدی است را چشم بسته تهیه کنید، این کتب معجزه می کنند

نتایج درخشان این کتب در آزمون های ادوار پیشین گویای این ادعای بزرگ است