سایت بنیاد علمی علوم انسانی
سایت بنیاد علمی علوم انسانی

سایت بنیاد علمی علوم انسانی

اطلاعیه تاسیس چاپخانه قانون یار (دستیابی به یکی از اهداف مهمی که در سال 1402 استقلال بنیاد علمی قانون یار به ارمغان آورد)

خداوند بزرگ را شاکریم در سال 1402 توانستیم مجوز چاپخانه قانون یار را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کسب نماییم و گامی مهم در راستای استقلال کامل بنیاد علمی قانون یار برداریم. چاپخانه قانون یار با بهره مندی از جدیدترین دستگاه های چاپ روز، صحافی کتاب، سلفون کشی جلد، خط تا کتاب و نهایتاً برش کتب به عنوان یک چاپخانه پیشرفته، مجهز و مدرن آماده انعقاد قرارداد و خدمت به تمامی موسسات و ادارت خصوصی و دولتی، دانشگاه ها و مراکز علمی، ناشران و تمامی سازمان هایی که به نوعی سفارش نسخه های چاپی در تیراژ نسبتاً بالا دارند می باشد. ضمناً ارسال سفارشات چاپی به سراسر کشور با هزینه موسسه قانون یار و به صورت رایگان انجام می گیرد و نیازی به پرداخت هزینه حمل و نقل کالا نمی باشد.  جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد چاپخانه یا دفتر مرکزی موسسه قانون یار تماس بگیرید:

دفتر مرکزی: 02166979519- 02166979526

واحد مشاوره و استعلام قیمت: دکتر قبادی 09196748625

چاپخانه قانون یار

جهت ثبت سفارشات چاپی خود و انعقاد قرارداد با موسسات و سازمان ها با دفتر مرکزی موسسه قانون یار تماس بگیرید

موسسه و بنیاد علمی قانون یار

چاپ کتاب و مقالات در موسسه قانون یار چه امتیازی دارد؟ چرا باید کتابم را در موسسه قانون یار چاپ کنم؟

جهت مطالعه دقیق تر روی عکس کلیک کنید

در جامعه علمی،  ادبی و هنری کشور ناشران و موسسات بسیار زیادی برای پذیرش مقالات و همچنین چاپ و نشر کتاب و آثار علمی شما وجود دارند اما همکاری علمی با موسسه قانون یار (اعم از چاپ مقاله و کتاب) دارای مزایای بسیار زیادی است که ذیلاً به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

1. کیفیت بالای کتاب منتشره، به طوری که موسسه قانون یار در چاپ کتب نویسندگان محترم از بهترین جنس کاغذ و کیفیت چاپ با طراحی جلد منحصر به فرد و فوق العاده، رنگ و بوی خاصی به کتاب شما می دهد که در کمتر موسسه ای نمونه چنین کیفیتی را تجربه خواهید کرد.

2. کسب بالاترین امتیاز علمی برای حدنصاب رسیدن نمره محقق در راستای انتخاب وی به عنوان پژوهشگر برتر کشور و کسب تندیس این عنوان. موسسه قانون یار هر ساله به بیست پژوهشگری که رزومه علمی برجسته تری نسبت به دیگر پژوهشگران دارند، بیست تندیس طلایی پژوهشگر برتر به همراه حکم مخصوص این عنوان تقدیم می نماید. برخی از مولفان فعالیت های علمی خویش را در دیگر انتشارات ها و موسسات انجام می دهند و انتظار دارند برنده تندیس پژوهشگر برتر قانون یار شوند که این انتظار دور از منطق است. به همین دلیل به پژوهشگران عزیز تاکید می گردد از سال 1402 صرفا به آثار علمی (کتاب و مقاله) امتیاز تعلق می گیرد که در موسسه قانون یار نشر یافته اند. 

3.سومین امتیاز همکاری علمی با موسسه قانون یار برجسته شدن نام نویسنده و مولف در جامعه علمی کشور است. به طوری که اطلاع رسانی اثر منتشره شما و نشر آن در فضای مجازی به واسطه تهیه پوستر و اطلاع رسانی در قالب اخبار، از جمله مهمترین اهداف این موسسه است. مطمئن باشید این موضوع به قدری برای ما دارای اهمیت است که شاید برای شما مهم نباشد اما ما بر خود وظیفه می دانیم که کتاب یا مقاله پذیرش و چاپ شده هر پژوهشگری که در این موسسه مورد چاپ واقع شده را مادام العمر و برای همیشه در تمام سایت های معتبر علمی، فضای مجازی، پایگاه های اطلاع رسانی و ..... درج نماییم، به طوری که با جسنجوی نام نویسنده در موتورهای جستجو، چهره نویسنده در صفحات اول گوگل یافت شود و شخصیت ایشان به عنوان یک نویسنده و پژوهشگرفعال به همگان معرفی شود و روز به روز این جایگاه تقویت گردد. این فاکتور بسیار حائز اهمیت است. با جستجوی نام مولفان پیشین که با موسسه قانون یار همکاری داشته اند به صحت این ادعا پی خواهید برد.

4. کسب عنوان فرهیختگان قانون یار برای پژوهشگرانی که به نوعی خود را متعلق به موسسه قانون یار و این نهاد علمی می دانند و با تعصب و وابستگی خاصی نه تنها آثار خویش را در این مرکز منتشر می کنند بلکه به عنوان نماینده موسسه قانون یار آثار علمی و پژوهشی دانشجویان و پژوهشگران دیگر را به موسسه قانون یار معرفی کرده و بدین واسطه تعصب خود را نسبت به موسسه قانون یار اثبات نموده اند. 

مطمئناً این عزیزان (که تعدادشان کم نیست) از جایگاه ویژه و ممتازی در موسسه قانون یار برخوردارند که به زودی 

علاوه بر صدور کارت مخصوص هواداری، مزایایی برای این دسته از فرهیختگان درنظر خواهیم گرفت.

(ضمناً از این دسته عزیزان در سالروز تاسیس موسسه یا همایش های قانون یار، با تقدیم لوح یادبود، تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد)

5. رونمایی از کتب منتشره مولفین در نمایشگاه های بین المللی کتاب تهران و نمایشگاه های استانی کتاب و همچنین اپلیکیشن و سایت های باسلام، ترب، طاقچه، کتاب ادز، مانا کتاب، کتابراه، کتابناک، چارخونه، کتابچین، پاتوق کتاب، فراکتاب، کتاب الکترونیک ایران و .... با هدف

 معرفی کتاب به اساتید دانشگاه، پژوهشگران، محققین  و دانشجویانی که قصد نگارش مقاله، رساله یا پایان نامه خویش را دارند. 

6. سرعت فوق العاده صدور گواهی نامه پذیرش مقاله و همچنین اخذ مجوز و تحویل کتاب به نویسنده و مولفانی که به هر دلیلی نیازمند 

در دست داشتن گواهی نامه مقاله یا نسخه چاپ شده کتاب را دارند. بدیهی است یکی از فاکتورهای اصلی فوریت صدور و تحویل کار،

 ناشی از تاسیس و بهره مندی از چاپخانه مستقل قانون یار می باشد که به یاری خداوند در سال 1402 تاسیس و راه اندازی شد.

7.برند قانون یار یکی از برندهای برجسته و شناخته شده کشور است که همین امر به کتاب و مقاله شما اعتبار دوچندان می دهد و کتاب یا مقاله شما را از بررسی اعتبار نهاد صادر کننده بی نیاز می کند. بنیاد علمی قانون یار این اعتبار را طی ده سال به واسطه لطف شما عزیزان کسب نمود.

8. موسسه قانون یار با در دست داشتن چندین مجوز انتشارات (همچون انتشارات فرزانگان دانشگاه) و همچنین مجوز هفت فصلنامه و نشریه علمی در خدمت شما پژوهشگران عزیز است. مطمئناً چرخه پیشرفت این نهاد علمی روز به روز سریع تر خوهد شد. نشر حدود هزار عنوان کتاب و صدور گواهی نامه برای بیش از سه هزار مقاله طی چند سال اخیر گویای اعتبار مذکور است. پس به خانواده بزرگ قانون یار بپیوندید:

تماس با موسسه و بنیاد علمی قانون یار:

 02166979519

 02166979526

 02144441784

 02144441764

تماس با مدیر پژوهش

 09196748625

تماس با مدیریت موسسه قانون یار 

(دکتر بهنام اسدی)

02166979409

روی عکس کلیک کنید