سایت بنیاد علمی علوم انسانی
سایت بنیاد علمی علوم انسانی

سایت بنیاد علمی علوم انسانی

فصلنامه های طرف قرارداد بنیاد علمی علوم انسانی و بنیاد علمی پی اچ دی (مخصوص داوطلبان آزمون دکتری و اساتید دانشگاه)

فصلنامه های طرف قرارداد بنیاد علمی علوم انسانی و بنیاد علمی پی اچ دی

 (مخصوص داوطلبان آزمون دکتری و اساتید دانشگاه)

فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی با مجوز پروانه انتشار رسمی به شماره 85625 از وزارت متبوع منتشر می شود. هدف اصلی فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی، انتشار تحقیقات انجام‌شده در زمینۀ مطالعات اسلامی، علوم دینی و اجتماعی و همچنین اطلاع‌رسانی علمی و فراهم آوردن زمینه برای تبادل‌ نظر و تضارب آرای متفکران و محققان این رشته، فراهم آوردن زمینه برای تولید علم و اندیشه و نظریه‌پردازی در این زمینه و آماده کردن زمینۀ مناسب برای رشد و ارتقای هر چه بیشتر علوم اسلامی، دینی و جامعه شناسی اسلامی است.

فصلنامه پژوهش های مدیریت در جهان اسلام  نشریه ای علمی به شماره مجوز85495 می باشد که در زمینه مطالعات مربوط به حوزه های مدیریت دولتی، مدیریت آموزشی، مدیریت بازرگانی و مالی، مدیریت صنعتی، مدیریت جهانگردی، مدیریت اجرایی و شهری، مدیریت منابع انسانی، مدیریت‌ استراتژیک‌ و نهایتاً مدیریت تکنولوژی و فناوری اطلاعات  منتشر می شود.

فصلنامه مطالعات نوین بانکی با رویکردی پژوهشی و تحقیقاتی با انتشار مطالب علمی با سردبیری دکتر بهنام اسدی به جرگه فصلنامه های علمی کشور پیوست است و آنچه که در تولید این نشریه مد نظر می باشد انتخاب موضوعات مختلف در رشته بانکداری اسلامی را تشکیل می دهد. این فصلنامه تلاش می کند بر خلاف بیشتر نشریات تخصصی دیگر ، به حوزه تخصصی خود به صورتی خاص و با نگاهی که مورد استفاده مردم است توجه کند . وجه تخصصی نشریه در راستای پذیرش مقالات مرتبط با علوم بانکی و بانکداری اسلامی و علوم اقتصادی می باشد

فصلنامه حقوقی قانون یار به شماره مجوز 78864 و همچنین فصلنامه الکترونیکی پژوهش های حقوقی قانون یار به شماره مجوز80025 از سال 1396 فعالیت خود را در عرصه سراسری آغاز نمودند. این دو فصلنامه که وابسته به بنیاد علمی قانون یار می باشد با استفاده از همکاری پژوهشگران، استادان، وکلا و قضات در هر شماره سعی بر آن دارد تا به ارائه یافته های جدید علمی ایران و سایر کشورها حاصل از تحقیقات، طرح های پژوهشی، پایان نامه ها و رساله های تحصیلی و تحقیقات دانشگاهی حمایت کرده و یافته های علمی و مقالات پژوهشی مناسب و درخور را به چاپ رساند.

اطلاعیه مهم: بنیاد علمی علوم انسانی وابسته به موسسه قانون یار می باشد و تمامی امور مالی و اداری این مرکز زیر نظر هیات مدیره موسسه قانون یار نظارت می گردد.

شماره تماس های بنیاد علمی علوم انسانی

چارت فصلنامه های طرف قراداد موسسه

چاپ مقالات علمی در فصلنامه ها و نشریات معتبر کشور

ارائه گواهی نامه معتبر پذیرش مقاله

نمایه مقاله در تمامی پایگاه های مورد تایید وزارت علوم

تمامی مراحل کار صد در صد تضمینی انجام می گردد و هزینه پس از اتمام کار اخذ می گردد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد