سایت بنیاد علمی علوم انسانی
سایت بنیاد علمی علوم انسانی

سایت بنیاد علمی علوم انسانی

کتاب شرح نکته ای قانون اساسی از موسسه و انتشارات بزرگ قانون یار چاپ و منتشر شد (پاییز1402)

جهت مشاهده عکس با کیفیت بالا کلیک کنید

مژده به داوطلبان آزمون های حقوقی: کتاب شرح نکته ای قانون اساسی از موسسه و انتشارات بزرگ قانون یار در تاریخ 19 آبان ماه 1402 چاپ و منتشر شد. این کتاب جامع ترین و کامل ترین کتاب برای آماده سازی داوطلبان آزمون های حقوقی است چراکه ذیل هر اصل از اصول قانون اساسی هرآنچه برای آمادگی و کسب درصد 100 در آزمون برای داوطلبان عزیز لازم است ذکر شده است. 

جهت مشاهده عکس جلد با کیفیت بالا کلیک کنید

کتاب حاضر دربرگیرنده اهم نکات مرتبط با اصول قانون اساسی است و برای درک بهتر و فهم راحت تر و دامنه ی موجودیت اصل که با ذکر دقیق منبع زیر هر اصل قرار داده شده است. سپس چنانچه اصل مذکور داری نظریه مشورتی بوده برای آسان تر کردن کار مطالعه مخاطب ذیل اصل قرار داده شده است هرچند امکان خلاصه کردن این نظریات کار چندان مشکلی نبود اما برای در جریان قرار گرفتن مخاطب عین نظریه مشورتی از سایت جامع شورای نگهبان مورد استناد و استفاده قرار گرفته است، شاکله ی اصلی کتاب نظریات ارزشمند آقای دکتر سید محمد هاشمی بر گرفته از دوجلد مزین کتاب ایشان تحت عنوان «حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران» که منبع اصلی اکثر آزمون‌های حقوقی است، می‌باشد. با توجه به اینکه به تازگی قانون اساسی جزء منبع آزمون‌های حقوقی اعم از وکالت کانون و مرکز مشاوران و .... قرار گرفته شده است سعی ما برآن بوده که اصول دارای اهمیت آزمونی به شکلی کامل تر مورد توجه قرار گیرد و نکات آزمونی اصل مذکور ذکر گردد و هرجاکه نسبت به اصل مذکور رای وحدت رویه‌ای صادر گردیده سعی شده مورد توجه قرار گیرد و عینا ذکر گردد و هرجا که اصل قانون اساسی مرتبط با ماده قانونی از سایر قوانین بوده، عینا ماده قانونی مربوطه ذکر گردد و هرجا قانون خاصی مرتبط با اصول وجود داشتـه برای پرهیز از قطور شدن کتـاب به آدرس قانون مذکور و مـواد دارای اهمیـت اشاره شده اسـت. 

این کتاب 280 صفحه ای در قطع وزیری می باشد و نیاز هر داوطلبی را از مراجعه به دیگر کتب به صورت کامل رفع می کند. همانطور که همیشه تاکید میکنیم تا زمانی که محتوای کتابی را ندیده اید نسبت به تهیه آن کتاب اقدام نکنید. فریب تبلیغات واهی و پوچ برخی موسسات و نویسندگان به ظاهر نویسنده را نخورید. با چشمتانی باز و با دقت تمام بدون هیچ عجله ای بخش هایی از کتاب را مطالعه کنید و به چند نفر از دوستان خود که در این زمینه اطلاعات کافی دارند نشان دهید و نهایتاً پس از کسب اطلاعات کامل و دقیق و پرس و جو نسبت به تهیه بهترین منبع اقدام کنید. به همین منظور بخش هایی از این کتاب را برای شما عزیزان قرار داده ایم تا ابتدا این کتاب را مطالعه کنید سپس آن را با دیگر کتب مشابه در بازار مقایسه ای اجمالی داشته باشید و نهایتاً تصمیم خود را بگیرید اما به شما اطمینان می دهیم هیچ کتابی توان رقابت با این اثر فاخر را نداشته وبا مطالعه این اثر  زحمات دلسوزانه مولف این کتاب را (یحیی پیری از وکلای استان کرمانشاه) بدون شک متوجه خواهید شد.
با مطالعه این کتاب کسب درصد 100 در کارنامه آزمون خود را حتمی کنید. کسب درصد 100 در ردیف سوالات حقوق اساسی حق شماست. با مطالعه همین یک جلد کتاب به راحتی آمادگی پاسخ به تمام سوالات و هر سوالی که احتمال طرح آن رود را خواهید داشت. راه های خرید این کتاب به شرح زیر است:
خرید از غرفه انتشارات قانون یار در سایت با سلام
(خریدی با تخفیف ویژه و ارسال کتاب هدیه به همراه سفارش

کلیک کنید تا به غرفه قانون یار هدایت شوید
ثبت سفارش و خرید تلفنی و پست کتاب
 (ارسال به سراسر کشور-تحویل 2الی3روزه)
02166979519 - 02166979526
02144441764 - 02144441784
 09196748625 - 09196748645  
ثبت سفارش در  فروشگاه قانون یار
(ثبت سفارش-پرداخت وجه-ارسال کتب)
کلیک کنید
ارسال پیام در واتس آپ، روبیکا و ایتا به اکانت شماره 09100636002 پاسخ به سوالات مربوطه در راستای خرید کتب و تخصیص کتاب هدیه 
با کتب موسسه قانون یار قبولی خود را در آزمون وکالت و قضاوت حتمی کنید
با قانون یار، رتبه تک رقمی بیار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد